Over het algemeen vond ik alles ZEER goed. Zeer schoon. Probleemloos in- en uitchecken. Parkeren. Gewoon om aan te bevelen.
Drie kleine suggesties: 1. Een bedlampje werkte niet - ik heb dit gemeld bij het uitchecken.
2. Geen haak voor een handdoek bij de gootsteen - heel vreemd
3. Geweldige koffiemachines, maar de koffie zelf vond ik helemaal niet lekker. Moest hem daar achterlaten.