Alt i alt syntes jeg, at alt var meget godt. Meget rent. Problemfri ind- og udtjekning. Parkering. Simpelthen at anbefale.
Tre små forslag: 1. En sengelampe virkede ikke - jeg rapporterede det, da jeg tjekkede ud.
2. Ingen krog til et håndklæde nær vasken - meget mærkeligt
3. Fantastiske kaffemaskiner, men jeg kunne slet ikke lide selve kaffen. Måtte efterlade ham der.